Buah Mangga Masak Ranum

Yang masih tergantung didahan tu dah nampak ranum.

Yang masih tergantung didahan tu dah nampak ranum.....

Yang masih tergantung didahan tu dah nampak ranum.

Yang masih tergantung didahan tu dah nampak ranum.....

BUAH MANGGA MASAK RANUM

BUAH MANGGA MASAK RANUM....

Ok lah sekadar sebuah catatan kenangan. Assalammualaikum salam ceria ...

Ok lah sekadar sebuah catatan kenangan. Assalammua....

Mangga ini jenis tebal isi dan biji benih nya nipis.

Mangga ini jenis tebal isi dan biji benih nya nipi....

MANISNYA BUAH MANGGA

MANISNYA BUAH MANGGA....

Sweet n Spicy from The Baking Studio

Sweet n Spicy from The Baking Studio....

Buah mangga yang manis seperti madu.

Buah mangga yang manis seperti madu.....

Aku pun dah tempah buah mangga ni dengan emak bila ia masak nanti

Aku pun dah tempah buah mangga ni dengan emak bila....

... mangga tua atau muda pun ok tapi jangan mangga yang dah masak seekor

... mangga tua atau muda pun ok tapi jangan mangga....

... ://manfaat-aneka-buah.blogspot.com/2013/03/manfaat-buah-mangga.html

... ://manfaat-aneka-buah.blogspot.com/2013/03/man....

jem mangga bahan bahannya 1 kg mangga yang masak ranum 3 4 cawan gula ...

jem mangga bahan bahannya 1 kg mangga yang masak r....

ha'ah wat sesiap masuk dlm bekas.. kecil2 mudah nak bawa ke office..

ha'ah wat sesiap masuk dlm bekas.. kecil2 mudah na....

... buah mangga. Yang sebenarnya saya nak cerita tentang mangga kat bawah

... buah mangga. Yang sebenarnya saya nak cerita t....

10:56 AM | Posted bysuzana | Edit Post

10:56 AM | Posted bysuzana | Edit Post....