Aliexpress
Untuk pengantin lelaki yang berbadan besar, agak comel dengan design ...

Untuk pengantin lelaki yang berbadan besar, agak c....

Model Gaun Besan Dan Kebaya Ungu Perak Mama Pengantin

Model Gaun Besan Dan Kebaya Ungu Perak Mama Pengan....

Koleksi Baju Pengantin

Koleksi Baju Pengantin....

Baju pengantin ne,baju nikah,boleh juga di pakai pada majis sanding or ...

Baju pengantin ne,baju nikah,boleh juga di pakai p....

macam dia ni ok je kot kan korang? tapi dia tak pakai kaler gelap pun ...

macam dia ni ok je kot kan korang? tapi dia tak pa....

SELAMAT PENGANTIN BARU JAJA & SAIFUL, SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA HUJUNG ...

SELAMAT PENGANTIN BARU JAJA & SAIFUL, SEMOGA BERBA....

persalinan baju pengantin busana pengantin size xl xxl juga disediakan

persalinan baju pengantin busana pengantin size xl....

Butik Perkahwinan MSA Gallery

Butik Perkahwinan MSA Gallery....

ebaya Moden - Lace Hijau Apple

ebaya Moden - Lace Hijau Apple....

Koleksi Pengantin Aryani

Koleksi Pengantin Aryani....

Butik Perkahwinan MSA Gallery

Butik Perkahwinan MSA Gallery....

Kurung moden French Lace cream (utk nikah)

Kurung moden French Lace cream (utk nikah)....

Pengantin berbadan besar pun boleh pakai peplum :)

Pengantin berbadan besar pun boleh pakai peplum :)....

!! kalau tak pakai baju pengantin pon cantik ni sekarang dah berbadan ...

!! kalau tak pakai baju pengantin pon cantik ni se....

Koleksi Pengantin Aryani

Koleksi Pengantin Aryani....