sotong yang disumbat inti daging n carrot then di panggang..afta dat ...

sotong yang disumbat inti daging n carrot then di ....

Daging Masak Hitam Buah Prune

Daging Masak Hitam Buah Prune....

makanan pengantin...yang akhirnya....tengok gambar kat bawah nanti ye ...

makanan pengantin...yang akhirnya....tengok gambar....

Hidangan makanan pengantin

Hidangan makanan pengantin....

Antara Kasih Sayang..dan Sayang

Antara Kasih Sayang..dan Sayang....

Hidangan makanan pengantin pun biasa-biasa je,macam kenduri kita-kita ...

Hidangan makanan pengantin pun biasa-biasa je,maca....

goreng sayur ngan udang n sos tiram~

goreng sayur ngan udang n sos tiram~....

Majlis Rin & Ira - Makan Beradap Pengantin

Majlis Rin & Ira - Makan Beradap Pengantin....

Lauk pengantin hasil kreativiti mama + Cik Zee+anak2 mama+adik ipar...

Lauk pengantin hasil kreativiti mama + Cik Zee+ana....

sotong yang disumbat beras pulut direbus dalam santan hingga pulut ...

sotong yang disumbat beras pulut direbus dalam san....

udang goreng kunyit perisa kari :)

udang goreng kunyit perisa kari :)....

gambar adalah milik pribadi kontributor anda bebas menggunakan gambar ...

gambar adalah milik pribadi kontributor anda bebas....

Ni hidangan untuk raja sehari...dah bertahun kendurinya...;p.... Daun ...

Ni hidangan untuk raja sehari...dah bertahun kendu....

Snap gambar makanan pengantin sikit-sikit sudah. Jeles sebab tak dapat ...

Snap gambar makanan pengantin sikit-sikit sudah. J....

Pak ngah dan pak lang sedang memerhati lauk pauk pengantin.

Pak ngah dan pak lang sedang memerhati lauk pauk p....