pokok keladi yg cantik dn menjadi pilihan utk menghias taman dan sudut ...

pokok keladi yg cantik dn menjadi pilihan utk meng....

Daun yang cantik

Daun yang cantik....

... pokok yang tumbuh rendang menghasilkan bunga dan buah yang cantik dan

... pokok yang tumbuh rendang menghasilkan bunga d....

Cantik kan pokok keladi ni? Tapi.....

Cantik kan pokok keladi ni? Tapi.........

beginilah jadinya campur sana sini

beginilah jadinya campur sana sini....

pokok bunga kertas kalau buat bongsai pun cantik jugak.

pokok bunga kertas kalau buat bongsai pun cantik j....

The Wonderful Sunshine

The Wonderful Sunshine....

Pokok kaler biru tu memang cantik gila...nama nya dah tidak ingat

Pokok kaler biru tu memang cantik gila...nama nya ....

... . Ini bermakna setahun pokok sawit berkenaan memerlukan 12 kg baja

... . Ini bermakna setahun pokok sawit berkenaan m....

ahaaa ni pokok burung bertenggek rupanya..patut la burung tak terbang ...

ahaaa ni pokok burung bertenggek rupanya..patut la....

pokok silverdust...mmg cantik utk hiasan

pokok silverdust...mmg cantik utk hiasan....

... . Ini bermakna setahun pokok sawit berkenaan memerlukan 12 kg baja

... . Ini bermakna setahun pokok sawit berkenaan m....

Saya letak kat balkoni rumah pokok bunga Ros ni. Gambar yang atas ...

Saya letak kat balkoni rumah pokok bunga Ros ni. G....

Pokok Bunga Nasi Kerabu tumbuh subur dalam pasu...syukur Alhamdulillah ...

Pokok Bunga Nasi Kerabu tumbuh subur dalam pasu.......

pokok kari ni cantik naik tinggi.. tp sayang daunnya kena gigit dek ...

pokok kari ni cantik naik tinggi.. tp sayang daunn....